Vitaliteitsaanbieders

Samen met jou, wil ODS Vitaal de beste vitaliteitspartner in Limburg worden voor organisaties die geloven in onze holistische vitaliteitsaanpak voor een eerlijke prijs.

Ben jij een ondernemer met hart voor vitaliteit? Dan ben je een perfecte partner voor ODS. Samen zetten we vitaliteit op de kaart bij de werkgevers en werknemers van de grote bedrijven in Zuid-Limburg.

ODS adviseert directies en HR functionarissen van organisaties op het gebied van vitaliteit en duurzame inzetbaarheid. In onze adviezen leggen we altijd het verband tussen Beweging, Ontspanning, Voeding en Mindset. De activiteiten die we vervolgens uitrollen doen we samen met onze vitaliteitsaanbieders. Daar kun jij er ook een van worden. We willen graag in contact met je komen om te bespreken waar we elkaar mee kunnen helpen.

De voordelen van samenwerken met ODS Vitaal

1. Jouw diensten komen onder de aandacht bij de ODS Vitaal leden. Die bereiken we met onze nieuwsbrief en incompany communicatie. Het potentieel is erg groot. Er zijn namelijk 80 bedrijven bij ODS aangesloten met 15.000 medewerkers in totaal.
  2. De dienstverlening van ODS Vitaal richt zich ook op de partners en kinderen van medewerkers en de gepensioneerde medewerkers. ODS Vitaal heeft dus abonnementen lopen van babyzwemmen tot seniorenfitness.
  3. ODS Vitaal is een stichting, dus niet winstgedreven. We vragen een korting op jouw aanbod.
  4. We streven naar een langdurige en vruchtbare relatie waarbij ons netwerk en jouw vakkennis elkaar versterken.
  5. De focus van ODS Vitaal ligt op Mindset, Beweging, Ontspanning en Voeding.
  6. ODS Vitaal ontzorgt jouw organisatie op administratief vlak. We maken gebruik van self billing. Dit is een werkwijze waarbij ODS Vitaal maandelijks een self billingfactuur aan je stuurt met daarop de afgenomen diensten. ODS Vitaal maakt het bedrag meteen aan je over. Je hoeft dus geen facturen te sturen. De self billing factuur lever je aan bij je accountant en je administratie klopt weer! Hoe makkelijk is dat?!

Wil je met ODS samenwerken?
Stuur ons dan een mail of bel!
We horen graag van je.