vacatureimage

Werken bij ODS, dé organisatie die bedrijf en medewerker vitaal houdt?

Dat kan! ODS is namelijk op zoek naar uitbreiding van het team in de vorm van een medewerker Events & Hospitality (32 uur). Vind jij de ODS Classic ook tof? Wil je mee plannen, organiseren en uitvoeren bij de wandelingen of een van de vele evenementen op maat? Dan zou dit wel eens jouw nieuwe baan kunnen zijn. Wat je onder andere gaat doen:

• Je coördineert (maatwerk)evenementen en pakt de organisatie daarvan zelfstandig op;
  • Je draagt zorg voor de waarborging van de kwaliteit, veiligheid en continuïteit en voor verbetering van de evenementen;
  • Je instrueert en coacht vrijwilligers en fungeert als aanspreekpunt voor de crew gedurende evenementen;
  • Je onderhoudt contacten met opdrachtgevers, sponsors, genodigden, sprekers, leveranciers, en andere betrokkenen;
  • Je bedenkt promotie- en marketingactiviteiten en voert deze uit;
  • Je stelt in overleg een (jaar)planning op en bewaakt deze;
  • Je geeft interne en externe presentaties om de organisatie te positioneren.

Afhankelijk van je opleiding, leeftijd en ervaring wordt een salaris geboden conform CAO Sport, salarisschaal 8. ODS (via Zaak voor de Sport) heeft goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering en een flexibele werkomgeving, maar bovenal: een inspirerende omgeving in een dynamisch team.

Ben of ken jij die persoon die deze uitdaging graag aangaat? Download hier de volledige vacature voor meer informatie of om te solliciteren.