Veelgestelde vragen

Algemeen

Je betaalt de contributie die vermeld staat bij de gekozen sport. ODS brengt geen aparte contributie in rekening.

ODS is maandag, dinsdag en donderdag telefonisch bereikbaar van 09.00 – 12.00 en van 13.00 – 17.00 uur.
Voor vragen zijn we ook via mail, info@ods-vitaal.nl bereikbaar van maandag tot en met donderdag.

Ja, alleen als je werkgever is aangesloten bij ODS, kun je via ODS met korting sporten of als je partner werkzaam is bij een van onze aangesloten bedrijven.

Als het betreffende sportinstituut bij ODS is aangesloten, kun je hen verzoeken om je huidige abonnement om te zetten naar een ODS abonnement.

Stuur een email met een recente foto naar info@ods-vitaal.nl. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een nieuwe ODS pas.
Tevens dient u de oude ODS pas retour te sturen.

Je kunt telefonisch: 046-4106236 of per email: info@ods-vitaal.nl contact met ons opnemen. Na registratie van het nummer van je verloren pas, maken wij zo spoedig mogelijk een nieuwe pas voor je aan.

Zodra je weet dat je uit dienst gaat, moet je dit melden bij ODS.

Je ontvangt dan een nieuwe incassomachtiging per email. Gelieve de machtiging ingevuld en ondertekend per email of per post te retourneren.

Als je hebt gewerkt bij een organisatie die haar ex-werknemers hiervoor toestemming geeft, kan dat. Als je dan direct aansluitend aan je dienstverband, gepensioneerd bent, kun je gebruik maken van het ODS aanbod. Dit geldt niet voor medewerkers die van de bedrijfsAOW gebruik maken of anderszins eerder uit dienst treden of vervroegd met pensioen gaan.

Abonnementen

Je hoeft geen pasfoto aan te leveren. Je kunt er ook voor kiezen een foto met je mobiele telefoon te maken. Je kunt de foto uploaden bij je aanmelding.

Nee, een lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van minimaal één  jaar. Na dat jaar kan het lidmaatschap maandelijks opgezegd worden, waarbij een opzegtermijn van één maand wordt gehanteerd.

Betalingen

Je werkgever heeft een keuze gemaakt uit een van de onderstaande opties:
– UJe ontributie wordt door je werkgever ingehouden op je salaris.
– Je  contributie wordt middels door jou ondertekende machtiging per automatische incasso rechtstreeks van je bankrekening ingehouden.

Nee, dit wordt door je werkgever bepaald.

De contributie wordt maandelijks achteraf geïncasseerd vanaf de startdatum van je lidmaatschap. Voorbeeld: bent je lid geworden in de maand april. Dan zullen wij de contributie rond de 25ste april van je rekening incasseren. Wij incasseren altijd de contributie van de lopende maand.