Polfermolen

6301 GM Valkenburg

info@polfermolen.org

14224

Binnen de Polfermolen is het uitgangspunt dat iedere gast binnen zijn eigen mogelijkheden en wensen op een laagdrempelige wijze en in een ontspannen sfeer verantwoord aan zijn fitheid moet kunnen werken. Daarbij geldt dat de gast ten alle tijden geen beperkingen mag ondervinden. Het aanbod uit diverse sport- en ontspanningsmogelijkheden is zeer gevarieerd.

-Aquacard-

€ 18,95 per maand

Activiteiten: onbeperkt gebruikmaken van alle aqua groepslessen

*Bij inschrijving is men éénmalig administratiekosten verschuldigd met inbegrip van de persoonlijke lidmaatschapspas.

-Recreatief zwemmen-

€ 5,50 per maand

Activiteiten: voor deze prijs mag u bij alle aangesloten zwembaden zwemmen tijdens recreatieve uren.

-Fitness & meer-

€ 24,95 per maand

Activiteiten: onbeperkt fitnessen, alle groepstrainingen en gebruik van de sauna.

Impressie groepslessen

Functional training

Heb je weinig tijd, maar wil je toch een volwaardige fitnesstraining doen? Doe dan mee met Functional Training. Een intensieve training van 30 minuten. Functional Training betekent:

• Trainen in een kleine groep
  • Onder leiding van een fitcoach
  • 30 minuten

Doordat je traint in kleine groepjes onder leiding van een fitcoach, is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht. De les is daardoor voor zowel beginners als gevorderden geschikt. Effecten van Functional Training:

• Je krijgt meer spierenopbouw
  • Je conditie wordt verbeterd
  • Vetverbranding gaat omhoog

Strong:

STRONG by Zumba® is een high-impact cardio-les , functional training gecombineerd met HIIT, waarbij je vooral werkt aan je conditie, uithoudingsvermogen en kracht. Verder bouw je spieren op waardoor er calorieën verbrand worden. Voor meer informatie zie: https://www.youtube.com/watch?v=v9aQWKt934c

Piloxing

Piloxing is een mix van Pilates, dansen en boksen en een nieuwe rage op fitnessgebied. Het is niet alleen een vetverbrandende maar ook een spierversterkende workout en zorgt voor meer lenigheid en het vinden van balans. De workout wordt uitgevoerd op blote voeten wat misschien even wennen is maar al snel als heel prettig wordt ervaren.