SportCity Echt

Bandertlaan 20,
6101 LZ Echt

echt@sportcity.nl

SportCity Echt is een gezellige Health en Fitnessclub en streeft naar de beste prijs/kwaliteit verhouding in de markt. Zij richten zich op de beginnende en recreatieve sporter en maken fitness leuk en eenvoudig. Zij focussen op persoonlijk contact met de leden en motiveren de leden continu om persoonlijke doelstellingen te behalen.

Personal Fitplan: variatie is de sleutel tot succes!

Het Personal Fitplan is een 8 wekelijks beweegplan dat bestaat uit persoonlijke begeleiding, beweegplan, voedingsrichtlijnen en wellness activiteiten. Aan de hand van startmetingen, na 4 weken voortgangsmetingen en na 8 weken eindmetingen wordt het resultaat bepaald.

Om persoonlijke doelen te behalen is variatie in het beweegplan zeer belangrijk. Na ongeveer 8 weken treed er in het lichaam een vorm van gewenning op. Om resultaat te kunnen boeken zal het beweegplan elke 8 weken aangepast moeten worden.

Openingstijden:

Maandag-woensdag-vrijdag 08.00-22.30u
Dinsdag-donderdag 07.00-22.30u
Zaterdag en Zondag 09.00-16.00u

Openingstijden kinderopvang:

Maandag-Dinsdag-Woensdag-Vrijdag 09.00-11.45u

Contributie ODS-leden:

€ 26,00 per maand

Activiteiten:

• Personal Fit Plan
  • Gevarieerde groepslessen: Zumba, Spinning, Body Pump, Yoga.
  • Squash
  • Sauna
  • Zonnebank
  • Kinderopvang (6 mnd t/m 3 jaar)
  • All inclusive: onbeperkt gebruik van koffie-thee-frisdrank-sportdrank
  • 7 dagen per week geopend
  • Nevenactiviteiten

Inschrijfgeld

Voor een ODS SportCity lidmaatschap betaalt u € 50,- inschrijfgeld. Dit geldt voor zowel nieuwe als bestaande leden van SportCity Echt. U krijgt een ledenpasje en de Personal Fitplan Box. Verder kunt u gaan genieten van de mobiele app en kunt u gebruik maken van de speciale ledendeal.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website.