Parkstad Powergym

info@parkstadpowergym.nl

Contributie ODS-leden: € 17,50

Over parkstad powergym:
Gezonder én gelukkiger! Wij geloven dat we mensen kunnen motiveren en kunnen veranderen op zowel fysiek als mentaal vlak. Met oog voor ieders individuele situatie zorgen we door sport, voeding en beweging voor een gezonder, alerter, productiever en fitter leven met minder ziekteverzuim en meer geluk. En altijd staan de doelen en wensen van u, als mens en als sporter centraal.

Bezoek onze website: www.parkstadpowergym.nl
Like onze facebook: Facebook

Voor fitness, cardio, krachtsport, body building, cross sports, functionele training, bootcamp, personal training, reboot. Parkstad Powergym staat voor functionele fitness, voor alle vormen van kracht en uithoudingsvermogen, voor mobiliteit en flexibiliteit, voor doorzettingsvermogen en uitdaging en voor bewegen op een natuurlijke manier. Maar bovenal staat Powergym voor Clubgevoel en plezier!

Faciliteiten

Bovenverdieping
De bovenverdieping is speciaal ingericht voor mensen die gewoon lekker willen bewegen, fitnessen en afvallen door middel van onze cardio en fitness apparatuur. Op deze verdieping vindt u alle soorten cardio apparatuur en een veelvoud aan Precor fitness apparatuur met handige steekgewichten. De Better Belly fietsen staan gereed voor 45 minuten fietsen met de lekkere Ibiza lounge muziek op de achtergrond. Met de mooie beige grindvloer waant u zich op het strand van Ibiza. Voor de Powerplates is een aparte ruimte ingericht. Spinning is meerdere malen per week.

Benedenverdieping
De benedenverdieping heeft een totaal andere sfeer dan de bovenverdieping. Er is hier bewust gekozen voor Oldskool Body-Building en Rauwe Functionele Training met vette beats en coole muziek. U vindt hier geen apparatuur met steekgewichten, maar Plate Loaded toestellen. Het karakter van de zaal is nog steeds het karakter van een oude garage met rolpoort. Magnifiek indien u van rauw en industrieel design houd. Deze koele kelderverdieping met veel ramen is speciaal ingericht voor mensen die lekker oldskool willen trainen, Functionele training en Crosssport enthousiasten.

Outdoor
Parkstad Powergym is gelegen op een terrein van 8000m2 met voldoende “uitloop” mogelijkheden. Op het buitenterrein achter het gebouw vindt u de bekende Traktorband, touwen e.d. om bijvoorbeeld Crosssport oefeningen mee te doen. U kunt natuurlijk ook uw kettle bells mee naar buiten nemen en daar uw oefeningen doen. Dit terrein staat ter beschikking voor Bootcamp en cross sports.

Begeleiding / Personal Training
Bij Parkstad Powergym zijn 2 begeleiders m/v en 3 Personal Trainers beschikbaar. Bij Parkstad Powergym zijn we ervan overtuigd dat personal training de beste manier is om te werken aan een gezond en sterk lichaam. Een eigen personal trainer die u kent en met wie u uw vorderingen bespreekt. Iemand die u begeleidt, motiveert en die samen met u alles uit de kast haalt om uw doelstellingen te bereiken. Als sporter krijgt u de onverdeelde aandacht. Uw personal trainer trekt u naar een hoger plan, voorbij uw doelstelling en zélfs voorbij uw eigen verwachtingen.

Op werkdagen van 08:30 tot 21:30 en de weekenden van 09:00 tot 15:00.

Nieuw – Powergym Reboot

30 dagen detox programma met rauwe sappen en personal training
Het Powergym Reboot programma is een populaire manier om ongezonde eetgewoonten en een ongezonde manier van leven aan te pakken. Powergym levert daarbij alles wat je nodig hebt, het Reboot Kuurpakket, de Kuvings Silent Juicer en de Reboot Coach / Personal Trainer. Wij gaan terug naar de bron, terug naar de natuur, terug naar jezelf.