My35′

sittard@my35.nl

my351

My35
Bij My35′ gaan ze jouw sportieve doelen realiseren. Ieder individu is uniek en ze zullen dan ook een passend programma voor je ontwikkelen. Een programma afgestemd op de Milon Cirkel, maar aangevuld met de persoonlijke behoefte van elke sporter op het gebied van voeding en begeleiding. Verder maken zij gebruik van één op één samengestelde oefeningen met matjes, ballen, kabels en andere losse materialen, zodat ze je lichaam blijven verrassen en dus resultaten blijven halen en behouden.

Trainen op de Milon Cirkel

Ondanks dat Milon een full automatische instelling heeft, is het tijdig bijstellen van de weerstand van groot belang. Daarnaast houden ze rekening met jouw fysieke en lichamelijke gesteldheid. Het is geen wedstrijd om de meeste kilo’s kwijt te raken of de snelste tijd neer te zetten. Het gaat erom welke intensiteit op dat moment bij jou past. Je investeert tenslotte minimaal 2 x 35 minuten per 10 dagen van je tijd om je resultaten te behalen. Laagdrempeligheid, persoonlijk, resultaatgericht maar ook gezelligheid staan bij hun hoog in het vaandel.

Meer informatie vind je via onderstaande de flyer en artikel:
Flyer voorkant flyer achterkant

Contributie ODS-leden:

€ 41,95 per maand

Activiteiten:
  • Gebruik Milon Circle en overig fitness materiaal
  • Begeleiding op gebied van voeding tegen een meerprijs
  • Ontwikkeling persoonlijk programma en begeleiding