Goos Wellness

Heinsbergerweg 63,
6061 AH Posterholt

info@gooswellness.nl

Contributie ODS-leden: € 31,50 per maand (onbeperkt)
Contributie ODS-leden: € 26,00 per maand (1x per week fitness/groepslessen)
Contributie ODS-jeugdleden t/m 24 jaar: € 21,00 per maand

Activiteiten: 52 groepslessen, sauna, aquafitness, afslankcursus, zonneweide

Op 10 minuten rijden van Roermond of 20 minuten vanaf Geleen vindt u Goos Welness. Een zeer uitgebreid Wellness centrum dat in februari 2014 provincie winnaar werd bij de Nationale Wellness verkiezing. Dit o.a. door de uitstekende hygiëne, klantvriendelijkheid en zeer vele mogelijkheden.

Zo hebt u als lid met een all-in abonnement de mogelijkheid om te kiezen uit 52 groepslessen, van het zeer pittig GRIT van Less Mills of de enerverende spinninglessen tot het rustige Pilates. Tevens beschikt Goos Wellness over een buitenbad, een zonneweide en 78 krachttoestellen. Natuurlijk krijgt u begeleiding door een gediplomeerd trainer, maar u kunt ook instappen bij de fitness circuit lessen. Heerlijk zijn ook de aquafitness lessen in het 15 meter lange en 1.80 meter diepe bad. Met een temperatuur van 29 graden kunt u er doordeweeks ook telkens gebruik van maken om na het sporten nog wat baantjes te trekken. Nog een extra service is de afslank cursus van 10 weken die een aantal keren per jaar worden aangeboden. Hierbij krijgt u extra begeleiding op het gebied van voeding en trainingsschema’s. De kosten hiervoor zijn normaal € 165,00 maar voor u met een all-in jaarabonnement is dit 1 x per jaar gratis.

Nieuw in het voorjaar is een gratis fysio inloop uur. Heeft u ergens klachten dan kunt u dit op zaterdag morgen met een fysiotherapeut bespreken. Maar de mooiste faciliteit is natuurlijk het grote sauna landschap. Wandel ontspannen door de sauna tuin en kies voor 1 van de 6 sauna’s. Verwen jezelf buiten in de whirlpool, heerlijk met zo’n 38 graden water, of neem de hotspring, die is iets minder warm. Goos Wellness is vooral bekend geworden om zijn opgietsessie ’s. In de BANJA sauna, die plaats biedt aan een zo’n 80 personen, is het een show van geur, geluid en zwaaitechnieken uitgevoerd door onze sauna meesters. Een losse entree kost normaal € 18,00 maar voor leden met een all-in jaarabonnement is de toegang van maandag t/m vrijdag gratis.