Fitness Planet XL Hulsberg

Kaalstreek 4,
6336 AZ Hulsberg

info@fitnessplanetxl.nl

Fitness Planet XL is een sportschool met een prettige, sportieve familiesfeer, geschikt voor jong en oud, met dagelijkse professionele begeleiding. Er is ruimte voor de hoofdactiviteit fitness, maar zeker ook voor ‘old-school’ krachttraining, groepslessen waaronder spinning, body-pump en piloxing. Aan sportschool Fitness Planet XL is een fysiotherapeut verbonden die op vaste tijden aanwezig is en zelf een eigen wachtkamer en behandelruimte ter beschikking heeft. Ook is een voedingsdeskundige op gepaste tijden aanwezig om je van advies te voorzien.

Boksen

• 2 beginnersgroepen (maandag- en woensdagavond 18:30 – 19:30)
  • 4 gemengde gevorderden groepen (maandag-/woensdag-/vrijdagavond 19:30 – 21:00 en zondagmorgen 10:30 – 12:00)
  • damesboksen: donderdagavond 20:00 – 21:00

Durf jij het aan? Doe mee met een gratis proefles!

Contributie ODS-leden:

Onbeperkt Fitness of Groepslessen:

€ 22,50 per maand

Onbeperkt Boksen en Fitness:

€ 29,95 per maand

Onbeperkt fitness of groepslessen: onbeperkt abonnement geldt voor onbeperkt fitness óf onbeperkt groepslessen.

U hoeft geen inschrijfgeld te betalen.

Boksen: abonnement geldt voor boksen in groepsverband en onbeperkt fitness. Geïnteresseerden voor het abonnement Onbeperkt Boksen en Fitness zullen eerst een kort intakegesprek hebben, alvorens men kan meedoen aan de beginners-c.q. gevorderden-groep.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website.