Fit 20

Wilhelminasingel 127,
6221 BJ Maastricht

nicolewolfs@fit20.nl

De fit20 studio kenmerkt zich door rust, is uitnodigend en straalt kwaliteit uit. De studio’s zijn schoon en fris en modern ingericht. Vanaf het moment van binnenkomst is er aandacht en focus. Veel mensen vinden dat een verademing.

Omdat je op afspraak traint hoef je niet te wachten. Als je iets te vroeg bent is er een prettige plek om even te zitten. Een aantal studio’s bieden na de training het gebruik van kwaliteitsmassage stoelen. Je personal trainer zorgt altijd dat er water voor je klaar staat, tijdens en na de training.

De fit20 formule bestaat uit een intensieve personal training van 20 minuten per week. Het concept past bij mensen die weinig tijd of geen zin hebben om iets aan fitness te doen. Ook sporters die hun prestaties willen verbeteren, kunnen fit20 integreren in hun trainingsprogramma. De fit20 trainingsmethode is een High Intensity Strength Training.

Contributie ODS-leden

Duo: € 57,30  per maand
Solo: € 78,17  per maand
Solo plus: € 67,74  per maand

Alle abonnementen hebben een eerste looptijd van 6 maanden, en zijn daarna maandelijks opzegbaar. Meer weten over de mogelijkheden? Neem rechtsstreeks met ODS contact op via info@ods-sport.nl of schrijf je direct in voor een abonnement bij Fit20 via onderstaande link!