Over ODS

De ODS visie:

ODS helpt bedrijven en medewerkers duurzaam vitaal en fit te blijven door een combinatie van activiteiten en adviezen op het gebied van Mindset, Beweging, Ontspanning en Voeding.

Onze missie is:

Vitale organisaties door vitale medewerkers

De vier pijlers van ODS

De vitaliteit en duurzame inzetbaarheid van medewerkers is bepalend voor het succes van je onderneming. ODS helpt bij het fit en vitaal houden van medewerkers. We hebben een laagdrempelige en praktische aanpak en realiseren daarmee je doelen op het gebied van vitaliteit. Onze focus ligt daarbij op:

Mindset

Mensen en bedrijven die ervan overtuigd zijn dat meer bewegen, beter ontspannen en gezonder eten hen vitaler maakt, hebben de goede mindset. Dat is de basis voor gedragsverandering bij medewerkers en cultuurverandering in je organisatie. Vitaal leiderschap is daarbij essentieel en zorgt voor draagvlak, positiviteit en werkgeluk.

ODS houdt je scherp

Beweging

Voldoende en verantwoord bewegen is essentieel voor een vitaal leven. ODS organiseert sportieve activiteiten voor jong en oud. Voor beginner en gevorderde. Individueel en in een groep. We bieden ook programma’s per afdeling en bedrijf.

ODS houdt je in beweging

Ontspanning

Van veel kanten wordt een beroep op mensen gedaan. Vanuit werk, gezin, de sociale omgeving en niet te vergeten, vanuit de digitale wereld. Hoe voorkomen we dat mensen onder de druk bezwijken, slecht slapen en dat hun energie wegebt? ODS activiteiten en programma’s brengen de nodige rust en focus.

ODS brengt rust in je hoofd en in je lijf

Voeding

We eten en drinken iedere dag en denken er niet altijd over na. Met ODS spijkeren we kennis bij. ODS maakt mensen bewust van wat voeding op lange termijn met je doet. We zien voeding als bron van vitaliteit.

Met ODS eet je bewust en lekker

ODS is er voor werkgevers

ODS adviseert en ondersteunt directies en HR-functionarissen op het gebied van vitaliteit voor medewerkers. ODS heeft een breed aanbod. We organiseren incompany vitaliteits-activiteiten en we ontzorgen je bij het regelen van lidmaatschappen bij sportscholen en andere vitaliteitsaanbieders. Wil je meer weten of wil je eens vrijblijvend praten over jouw specifieke situatie? Mail ons dan op info@ods-vitaal.nl. We komen graag met je praten. Wilt je je bedrijf én medewerkers vitaal en fit houden? Sluit je dan aan bij ODS!

Je bedrijf aansluiten bij ODS

ODS is er voor werknemers

Werk je bij een van onze aangesloten bedrijven? Dan ben je automatisch bij ODS aangesloten en kun jij, je partner en gezinsleden gebruik maken van het ODS vitaliteitsaanbod. Daarnaast kunnen jullie ook deelnemen aan de jaarlijkse ODS evenementen. Wil je van meer ODS diensten gebruik maken, bekijk dan hier hoe je lid kunt worden.

Download ODS folder

Bekijk het ODS vitaliteitsaanbod

ODS team, bestuur en vrijwilligers

ODS richt zich op het stimuleren van sport, duurzame inzetbaarheid, vitaliteit en welzijn van de medewerkers met hun gezinnen en de gepensioneerden van de aangesloten bedrijven. ODS realiseert haar doelen door het aanbieden van een aantrekkelijk en divers activiteitenaanbod door heel Nederland.
We doen dit met betrokken en enthousiaste mensen (team, bestuur en vrijwilligers) in samenwerking met onze vitaliteitsaanbieders.

Directie en teamleden

Mark Ramaekers

Bestuurslid
Fibrant

Wil jij vrijwilliger of medewerker worden bij ODS Vitaal evenementen?
Super! Meld je hier aan.

Tientallen vrijwilligers en medewerkers ondersteunen ODS Vitaal bij de jaarlijkse evenementen en maken er voor iedereen een onvergetelijke ervaring van! Event medewerkers en vrijwilligers zijn belangrijk voor ODS Vitaal. Ze geven ODS Vitaal een gezicht en ze bepalen met hun enthousiasme de sfeer op de evenementen. Als jij iemand bent of iemand kent, die ODS Vitaal wil helpen op evenementen, vul dan het formulier in. Wij nemen dan snel contact met je op.

Ik kan ODS Vitaal helpen met:

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

Werken bij ODS-Vitaal

ODS-Vitaal is altijd op zoek naar mensen met passie voor vitaliteit die het ODS team kunnen versterken. Dat kan zijn als medewerker of stagiair.  Neem gerust contact op en mail naar info@ods-vitaal.nl. Stuur daarin je motivatie om bij ODS-Vitaal te werken en je CV. We nemen daarna contact met je op.

Stichting ODS
    Tel: 046 – 410 6236 (ma. di. en do.: 9-12 en 13-17 u.)
    Mail: info@ods-vitaal.nl

Bezoekadres: