ODS Golftoernooi 2020

14 oktober 2020, 11:00 - 20:00, Het Rijk van Margraten, Bemelerweg 99, 6267 AL Cadier en Keer

Het Rijk van Margraten

Golfbaan Het Rijk van Margraten heeft alles waar Limburg trots op is. In het schitterende Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen, ligt golfbaan Het Rijk van Margraten. Golfbaan Het Rijk van Margraten is een schitterende NGF-gecertificeerde 18 holes baan in combinatie met een 9-holes par-3 baan.

Hoogteverschillen

Waar anders dan in Zuid-Limburg kunt u spelen op een baan waar een hoogteverschil van maar liefst 50 meter wordt overbrugd. De grote hoogteverschillen maken de tweede 9 holes voor iedere golfer tot een ware uitdaging, terwijl twee waterpartijen op de eerste 9 holes zorgen voor de nodige spanning.

Driving range

De in 2009 geopende overdekte driving range geeft beginnende en gevorderde golfers alle ruimte om te oefenen. De driving range is dagelijks geopend.

Shortgolfbaan

Golfbaan Het Rijk van Margraten beschikt over een 9 holes par-3 baan. Deze Shortgolf-baan vormt een buitenkansje voor zowel ervaren golfers die het korte spel willen verbeteren als voor mensen die willen kennismaken met golf.

Clubhuis / Restaurant

Vanaf het gezellige terras heb je een fantastisch uitzicht tot aan Maastricht. In het sfeervolle clubhuis kun je van aankomst tot vertrek genieten van lekker eten en de authentieke Limburgse gastvrijheid. Het clubhuis biedt onder andere plaats aan een sfeervolle lounge, een aangrenzend terras met het mooiste uitzicht van Zuid-Limburg.