ODS Classic 2019

31 augustus 2019, 08:00 - 18:00, Amstel Gold Race Xperience, Valkenburg

Scoor nu het nieuwe ODS-wielertenue!

Wil jij voortaan ook rond rijden in het nieuwe ODS-wielertenue? Bestel dan nu het nieuwe ODS wielertenue van Bioracer voor slechts €88,20 incl. BTW. Het is ook mogelijk om de kledingstukken apart te bestellen:

• ODS Bibshort: €42,65 incl. BTW (€35,25 excl. BTW)
  • ODS Jersey: €55,36 incl. BTW (45,74 excl. BTW)

Stuur een mail naar info@ods-sport.nl en vermeld daarin je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en maat (m/v). Let op: de wielertenues vallen klein uit. Ons advies: bestel 1 maat groter dan je eigen maat. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Bedrijven ontvangen van ons een factuur en particulieren een machtiging voor automatische incasso. Een geplaatste bestelling is bindend.

Wil jij ook je eigen Bioracer-kledingset?

Fiets je graag met vrienden, collega’s of met jouw fietsclub en wil je zelf teamkleding ontwerpen? Een gepassioneerd fietser weet als geen ander hoe belangrijk comfortabele en kwalitatieve kleding is. Voor slechts €88,20 incl. BTW kun je al een eigen kledingset laten ontwerpen (broek en shirt). Interesse? Bekijk dan de mogelijkheden via www.bioracer.com of stuur een e-mail naar Bioracer vertegenwoordiger Patrick Strouken: p.strouken@bioracer.com

Maattabellen man

SIZE MEN TOP