ODS Classic 2019

31 augustus 2019, 08:00 - 18:00, Amstel Gold Race Xperience, Valkenburg

Gastenteams: open inschrijving

In het kader van de 27e editie van de ODS Classic nodigen we collega bedrijven en fietsteams uit om deel te nemen aan deze editie als een gastenteam. Wil je je als gastenteam inschrijven voor de ODS Classic? Vul dan het onderstaande contactformulier in en je ontvangt na controle de mogelijkheid om in te schrijven.

Spelregels:

• Gastrijders kunnen alleen starten als teams (minimaal 2 personen), geen individuele inschrijvingen; * U confirmeert zich aan het gedragsreglement van ODS (de 11 gouden regels); * U ontvangt 1 factuur voor het gehele team. Kosten € 41,- exclusief BTW per deelnemer (kosten per deelnemer incl. BTW: € 49,61);
  • 1 deelnemer van het team fungeert als teamcaptain. De teamcaptain beheert alle inschrijfgegevens van het team en is de contactpersoon;
  • Door het formulier hiernaast in te vullen ontvangt u na controle van de gegevens van ODS een bericht met de mogelijkheid om in te schrijven;
  • Wilt u meer informatie over de ODS Classic voordat u zich als gastenteam inschrijft? Neem contact op met ODS via 046-410 6236 of info@ods-sport.nl.

Bedrijfsnaam of naam vereniging (verplicht)

Contactpersoon (verplicht)

E-mailadres (verplicht)