Evenementen

ODS organiseert jaarlijks terugkerende evenementen, toegankelijk voor medewerkers of gepensioneerde medewerkers van aangesloten bedrijven en hun gezinnen. Klik hier voor het volledige overzicht & meer info per evenement

golf_and_country_club_hoenshuis_cover_picture

Nieuw: ODS Klantendag

De ODS Klantendag van 27 september 2018 staat helemaal in het teken van duurzame inzetbaarheid en vitaliteit! Tijdens deze dag kunt u deelnemen aan een golfclinic, 9 holes en luisteren naar onze speciale gastsprekers in het middagprogramma.

ODS Golftoernooi

Op woensdag 3 oktober 2018 vindt de eerste editie van het ODS Golftoernooi plaats In het Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen bij Het Rijk van Margraten, Bemelerweg 99 in Cadier en Keer. Deze bijzondere dag staat in het teken van golf, netwerken, culinair genieten en vooral gezelligheid. Wij nodigen jullie van harte uit op de prachtige 18-holes golfbaan voor een gezellig golftoernooi. Daarnaast hebben wij natuurlijk ook gedacht aan de beginnelingen er is namelijk een golfclinic op de driving range en 9-holes short golfbaan.

Photostique-RvM_PenP-0101
Family on a sleigh ride

ODS Winterwandeling

De ODS Winterwandeling met meer dan 1.000 reguliere deelnemers zorgen voor een leuke dag op een inspirerende plek met bezienswaardigheden. Niet alleen leuk voor medewerkers en het gezin, maar ook voor de trouwe viervoeters.