Evenementen

ODS organiseert jaarlijks terugkerende evenementen, toegankelijk voor medewerkers of gepensioneerde medewerkers van aangesloten bedrijven en hun gezinnen. Klik hier voor het volledige overzicht & meer info per evenement

BY7E9660

ODS Classic

Een mooie, besloten wielertoertocht door heel limburg. Met een verwachte 1500 deelnemers over 3 afstanden (70, 100 en 130 km) een echte happening! De ODS Classic staat bekend om zijn deelname in teamverband, normaliter primair voor medewerkers, gezinsleden en gepensioneerden van de bij ODS aangesloten bedrijven. Inschrijven ook mogelijk voor bedrijfsteams zonder ODS partnerschap.

Nieuw: ODS Golftoernooi

Op woensdag 3 oktober 2018 vindt de eerste editie van het ODS Golftoernooi plaats In het Zuid-Limburgse heuvellandschap, tussen landerijen, wijngaarden en oude bossen bij Het Rijk van Margraten, Bemelerweg 99 in Cadier en Keer. Deze bijzondere dag staat in het teken van golf, netwerken, culinair genieten en vooral gezelligheid. Wij nodigen jullie van harte uit op de prachtige 18-holes golfbaan voor een gezellig golftoernooi. Daarnaast hebben wij natuurlijk ook gedacht aan de beginnelingen er is namelijk een golfclinic op de driving range en 9-holes short golfbaan.

Photostique-RvM_PenP-0101
Family on a sleigh ride

ODS Winterwandeling

De ODS Winterwandeling met meer dan 1.000 reguliere deelnemers zorgen voor een leuke dag op een inspirerende plek met bezienswaardigheden. Niet alleen leuk voor medewerkers en het gezin, maar ook voor de trouwe viervoeters.