Een dagje wellness voor slechts €15,-

Een dagje wellness voor slechts €15,-

a4d97676-ec42-45aa-9119-946709972b9a

Speciaal voor ODS-leden: Een dagje ontspannen in heerlijk thermaal water bij Thermae 2000 tijdens de speciale ODS Wellness Week

Kom tot rust op de top van de Cauberg in de Valkenburg aan de Geul waar wellness resort Thermae 2000 verscholen ligt in het groen. ODS leden hebben een streepje voor bij Thermae 2000. Voor slechts € 15,- p.p. (i.p.v. € 32,50) kunt u tijdens de ODS Wellness Week samen met een introducé een hele dag plonsen in de warme thermale baden met water uit eigen bron, bubbelen in de whirpools en ontspannen in de vele sauna’s en stoombaden. De ODS Wellness Week is van 8 oktober tot 21 oktober (week 41 en 42).

Een wellnesservaring op de Valkenburgse Cauberg is pas compleet met de vele gratis activiteiten die de gehele dag binnen Thermae 2000 worden aangeboden. Van drijfsessies in het bijzondere thermale water tot extra sensatie in de stomende sauna’s, er is voor ieder wat wils.

Maak uw wellnessdag compleet met uw favoriete massage of beautybehandeling, een sessie in de relaxbioscoop en een hapje en drankje in een van de vier horeca outlets. Een pure wellnessdag waarna u compleet relaxed naar huis gaat.

Reserveer uw Wellness arrangement

• Ga naar thermae.nl/vouchercodes en vul de volgende code in: enODS18 (met hoofdletters).
  • Reserveer uw wellnessdag voor € 15,- p.p. (maximaal 4 introducées per lid) en betaal online.
  • Neem deze voucher mee én lever deze samen met uw reserveringsbevestiging in bij uw bezoek.
  • Geniet van heerlijke ontspandag, tot ziens!
thermae