Diensten voor bedrijven

Wat doet ODS voor uw bedrijf

ODS helpt bedrijven en medewerkers duurzaam vitaal en fit te blijven door activiteiten en adviezen op het gebied van: Beweging, Ontspanning en Voeding.

yogaplace-sittard-google-plus

Vitaliteit

ODS kan u in contact brengen met partners die u advies kunnen geven of workshops geven op het gebied van vitaliteit. Wilt u een vitaliteitsdag of vitaliteitweek organiseren? ODS kan u hierbij ondersteunen of de organisatie geheel uit handen nemen. Voorbeelden van workshops:

shutterstock_242344369 klein

Gezondheidsprogramma’s

Wilt u ondersteuning op het gebied van het aanbieden van gezondheidsprogramma’s voor uw medewerkers? Dan bent u bij ODS aan het goede adres. Wij hebben verschillende partners die u kunnen adviseren of ondersteunen. ODS kan ook de organisatie op zich nemen. Voorbeelden van deze programma’s:

• Start2Bike
  • Start2Run
SONY DSC

Sportieve evenementen

ODS organiseert 5 evenementen per jaar waar uw medewerkers aan deel kunnen nemen:

• ODS Voorjaarswandeling
  • ODS Najaarswandeling
  • ODS Sportdag + Veldvoetbalcompetitie
  • ODS Classic
  • ODS Zaalvoetbalcompetitie

Wilt u voor uw bedrijf een evenement organiseren? ODS kan u hierbij ondersteunen, adviseren en zelfs de organisatie uit handen nemen. U kunt hierbij denken aan:

• een sportdag
  • een netwerkactiviteit
  • en workshops en clinics
SONY DSC

Teambuilding

Teambuilding zorgt ervoor dat uw team nog beter gaat samenwerking en daardoor ook effectiever gaat werken. Wilt u een teambuildingsactiviteit voor uw afdeling of gehele bedrijf organiseren? ODS kan u in contact brengen met diverse partners die workshops kunnen verzorgen of de organisatie geheel uit handen nemen.