ODS brengt daadkrachtig je vitaliteitsbeleid in de praktijk

Voor in-company vitaliteitsprogramma’s op afdelings- en persoonlijk niveau biedt ODS oplossingen. Het TNO-model voor duurzame inzetbaarheid is daarbij het uitgangspunt. We maken een lean & mean inventarisatie en stellen binnen korte tijd een praktisch plan op dat aansluit bij jouw PMO, PAGO, vitaliteitsbeleid, beleid voor duurzame inzetbaarheid en onboarding pluspunten.

ODS tno model

ODS Organisatiekracht: We zetten wat in beweging

Het advies en plan zoals hierboven omschreven voeren we ook uit. Dat is wat ODS bedoelt met ‘van visie tot op de vloer’. Wij regelen, wij voeren uit. ODS is sterk in de implementatie van activiteiten rondom de vier vitaliteitsthema’s van het TNO-model. De focus ligt daarbij op: Motivatie en betrokkenheid (Mindset), Gezondheid en energie (Beweging en voeding) en Werk-prive balans (Ontspanning). We bieden de activiteiten aan in de vorm die het beste past bij jouw situatie. Dat kan zijn: individuele en online coaching, teambuilding, workshops, vitaliteitsweken of challenges.

ODS vier stappen

Naast het vitaliteitsaanbod kun je ook gebruik maken van: