Evenementen

ODS organiseert jaarlijks terugkerende evenementen, toegankelijk voor medewerkers of gepensioneerde medewerkers van aangesloten bedrijven en hun gezinnen. Klik hier voor het volledige overzicht & meer info per evenement

Wandelingen

De voorjaarswandeling en najaarswandeling met meer dan 1.000 reguliere deelnemers zorgen voor een leuke dag op een inspirerende plek met bezienswaardigheden. Niet alleen leuk voor medewerkers en het gezin, maar ook voor de trouwe viervoeters.

BY7E9660

ODS Classic

Een mooie, besloten wielertoertocht door heel limburg. Met een verwachte 1500 deelnemers over 3 afstanden (70, 100 en 130 km) een echte happening! De ODS Classic staat bekend om zijn delname in teamverband, normaliter primair voor medewerkers, gezinsleden en gepensioneerden van de bij ODS aangesloten bedrijven. Nieuw bij deze jubileumeditie: inschrijven ook mogelijk voor bedrijfsteams zonder ODS partnerschap.

Sport, spel en fundag

Een zomerse dag boordevol activiteiten. Van een mini-veldvoetbaltoernooi, wandelingen en een MBT-parcours tot een stormbaan, trampolines en een springkussen voor dits. Voor ieder wat wils!

SONY DSC